måndag 20 oktober 2008

Grått

Ja, vad ska man säga? Idag har det regnat, och varit grått. Men det har verkligen regnat blött regn sedan jag vaknade och fortsätter säkert tills jag vaknar imorgon igen. Det är ett under att det inte snöar.

På onsdag ska jag till tandläkaren, jag får åka själv som vanligt. Det är så jävla tråkigt, funderar på om jag ska fixa någon ny skiva, och poppa i bilen. Tänk om bilen blir min snart? I wish!
Och på fredag åker jag till Borlänge, kommer fram vid sju, längtar dit!
sen ska jag shoppa med steph på dagen och på kvällen ska jag och emma se på håkan :) wiie.

Anna Skipper säger en sak, och alla på jobbet som tränar säger en annan. Anna säger: Man ska inte äta efter klockan sju, absolut inte! Okej, jag har följt det, försökt. Och de som jobbar med mig säger att man typ ska äta en banan eller macka när man kommer hemifrån träning, men gud. jag måste ställa om mig igen, ska köpa mig nötter så kanske det blir lättare, för russin och banan känns inte som någon höjdare för mig justnu..

Jaja, godnatt på er!!

// LIndie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man ska alltid äta något efter träning, oavsett hur sent man tränar. Däremot bör man inte äta något sent på kvällen om man inte har tränat. :)

Lindie sa...

Jo, jag har fått det förklarat! :)